עיצוב בלבן

ורד וגלית, צמד מעצבות בעלות סטודיו - Roomstyling אותגרו על ידי לקוחה שלא היתה מוכנה להתפשר, היא רצתה בית לבן. מה אפשר לעשות רק עם לבן? הן הצליחו להפתיע גם את עצמן.

בעלת הדירה, קרן היא אישה תוססת ומלאת אנרגיה, אקדמאית בעלת תואר שני, שעוסקת בתחום של לקויות למידה. לקראת הפיכתה לאם, החליטה קרן להפוך את הדירה שלה באחת מהשכונות החדשות בקריית אונו, לבית מפנק לה ולתינוק שעמד להגיע.

 

 הבית לפני 

 

 הבית לפני 

 

 

בית לבן באקסטרים, צחור, טהור, סטרילי, זה המראה עליו פנטזה קרן. מה כבר אפשר לעשות רק עם לבן? חשבו ורד וגלית, אך הן הפתיעו גם את עצמן והצליחו ליצור עיצוב יוקרתי ומיוחד.

 

את המגבלה הרצינית של קירות לבנים הן לקחו כאתגר, והצליחו לשכנע את קרן לתת את כתמי הצבע באמצעות אקססורייז בגוונים פסטליים מעודנים.

 

בשיחות שקיימו המעצבות עם הלקוחה, היא הסבירה שהיא רוצה מראה שיעשה לה שקט בעיניים וירגיע אותה בסוף היום כשהיא חוזרת הביתה. לכן הכיוון העיצובי שבחרו והבינו שיעשה לה טוב הוא קו נקי, מודרני, מינימליסטי ויוקרתי, בלי עומס והסחות דעת מהעיקר.

 

 עיצוב בלבן, בסגנון מודרני יוקרתי. צילום: PHOTO ALEX

 

 

הבסיס בדירה היה קיים, רצפה בצבע אפור בהיר, קירות לבנים חדשים ומטבח לבן. שאר הריהוט בדירה לא תקשר אחד עם השני ולא תאם את חלומה הלבן של קרן.

הסלון, פינת האוכל והמטבח בדירה הם חלל פתוח, המטרה של ורד וגלית הייתה ליצור לכל איזור מראה ייחודי משלו, לאפיין אותו באקססורייז ולהעניק תחושה יותר אינטימית ומובחנת.

 

 

הסלון

באיזור הסלון עשה את התיחום בקלות שטיח צמר אפור, שהפריד את הסלון מפינת האוכל.
לתאורת חלל הסלון נבחר גוף תאורה תיקרתי מודרני בצורת תלתן גדול, ובסמוך לפינת האוכל, במעבר, נתלה גוף תאורה זהה אך קטן יותר. 

הווילונות שנבחרו ארוכים, חצי שקופים, בגוון אפור בהיר. הם מרככים את האור שנכנס ויוצרים רקע מקסים לכל הריהוט.

 

מערכת ישיבה יוקרתית שמשתלבת מצוין בגוונים ובאווירה . צילום: PHOTO ALEX

 

מערכת הישיבה שנבחרה היא מערכת יוקרתית ואפורה, בצורה אורגנית עם קוים מעוגלים ותיפורים מודגשים. אליה חברה כורסא תואמת, אותה דאגו המעצבות לרפד בשני גוונים של אפור. ועל גביהן הונחו כריות בגוונים פסטלים בהירים.

לפינת הישיבה הותאם שולחן לבן בעיצוב רטרו בדוגמת טיפה, אשר שובר את הכיוון האפור ונותן כתם בהיר במרכז הסלון.

 

כל פריט נבחר בקפידה. צילום: PHOTO ALEX

 

 

גם המזנון והמדפים בסלון נבחרו בקפידה. המזנון מורכב משני מלבנים מנימליסטים בלבן ואפור שנתלו בסמוך אחד לשני ובהסטה קלה, ומדפים מודרניים מבריקים במראה מעוגל וכמובן בצבע לבן. בסמוך למדפים נתלו שני גופי תאורה גם הם לבנים שנותנים תאורת אווירה נעימה בשעות הערב.

 

פיניש מדליק שמכניס צבעוניות לסלון הלבן. צילום: PHOTO ALEX

 

 

את הצבעים העזים היחידים שמשולבים בסלון נותנים הספרים. במיוחד עבורם הורכבו מדפים שהותאמו לנישה שהיתה קיימת. מה שעשה את הפיניש המדליק והסדר בעיניים בפינה הזו הוא סידור הספרים במדפים לפי צבעים.

 

להשלמת המראה של הסלון הוסיפו המעצבות פוף סרוג בורוד בייבי וצמחייה בתוך עציץ ורוד תואם.

 

נגיעות קטנות של צבעצילום: PHOTO ALEX

 

 

פינת האוכל

בפינת האוכל עד השינוי עמד שולחן עגול, בגלל גודלו וצורתו הוא חסם את המעבר למטבח ולא התאים לאירוח נוח.

 

 פינת האוכל הישנה שחסמה את המעבר למטבח. 

 

הוא הוחלף בשולחן מלבני, עשוי חומר פולימרי סינטטי בגימור מבריק ולבן כמובן, ש”פתח” את המעבר למטבח. ביום-יום יכולים לשבת סביבו עד ארבעה אנשים, ובאירוח רציני ניתן לפתוח אותו. הכיסאות בפינת האוכל שהיו לא הוחלפו, הקווים העגולים שלהם, והפס השחור שבהם התאימו לשולחן החדש. "אם קיימים בבית רהיטים מוצלחים  שמתאימים לעיצוב החדש אין סיבה להחליפם" אומרות ורד וגלית.

 

פינת האוכל החדשה שמשתלבת בהרמוניה עם המטבח. צילום: PHOTO ALEX

 

 

לתאורת פינת האוכל נבחר גוף תאורה תיקרתי בצורת פעמון לבן חלבי.

את העיצוב של פינת האוכל סוגרות שלוש תמונות במסגרות שחורות שנותנות פיניש יוקרתי ומעניין. הן נתלו בצורת ר בשני קירות פינת האוכל, מה שיוצר עניין ותוחם את הפינה. בפינה זו כל הוספת כתם צבע בצורת פרחים – עובדת  נפלא!

 

נגיעות צבע משתנות.  צילום: PHOTO ALEX

 

 

לבר הישיבה הלבן, הסמוך לפינת האוכל והיה כבר קיים , נבחרו שני גופי תאורה התואמים לפינת האוכל. ולמטבח עצמו נבחרה תאורת ספוטים מתכתית, המתאימה לעבודה ובישול.

 

על הקיר הסמוך לבר הוסיפו המעצבות שתי תמונות בהדפסה מבריקה, בגוונים פסטליים רכים ובקיר ממול נתלה שעון בוורוד בייבי אשר נותנים נקודות צבע במטבח הלבן.

 

עוד נגיעות של צבע ששוברות את הלבן. צילום: PHOTO ALEX

 

צילום: PHOTO ALEX

 

חדרי השינה

גם בחדרי השינה הצבע השולט הוא לבן עם נגיעות של צבעים פסטליים שהופכים את המראה לקסום ומיוחד.

 

חדר שינה לבן ורומנטיצילום: PHOTO ALEX

 

בחדר של התינוק הסכימה לחרוג קרן ואפשרה למעצבות לצבוע את הקירות ולהוסיף טפס צבעוני ורגוע, אך הריהוט שנרכש הוא לבן ומשתלב באופן מושלם בגוונים התכולים.

 

החדר היחיד בבית שהוחרג ואושר לצביעה שלא בלבן צילום: PHOTO ALEX

 

בסוף הפרויקט הבינו ורד וגלית שאין גבול לדמיון, הן הצליחו להפוך את המגבלה ליתרון ועמדו באתגר שהוצב בפניהן בצורה מדהימה.

מסתבר שגם עם לבן יש הרבה מה לעשות והוא לא חייב להראות חיוור ואנמי.

 

ורד וגלית - מעצבות בתים בעלות הסטודיו ROOMSTYLING

ובעלות החנות לתמונות לבית ולמשרד ROOMSGALLERY

 

ורד - 054-2025642

גלית - 054-7932020